پاورپوینت راهنماي ارزيابي دروني
شامل 84 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب :
ارزيابي دروني مبتني بر هدف در گروههاي آموزشي
مراحل انجام ارزشيابي دروني
گام اول: معرفي ارزشيابي دروني
در اين راستا اطلاع رساني به شرح ذيل ميتواند راهگشا باشد:
گام دوم: تشكيل كميته ارزشيابي دروني در گروه هاي آموزشي
وظايف كميته ارزشيابي دروني عبارتند از:
كميته ارزشيابي دروني هر گروه بايد داراي ويژگيهاي ذيل باشد:
گام سوم: تدوين يا تصريح رسالت و اهداف آموزشي
گام چهارم: تعيين حوزههاي ارزشيابي و ملاكهاي هريك از آنها
1_حوزه رسالت و اهداف آموزشي
مهمترين ملاكهايي كه در اين حوزه مورد ارزشيابي قرار ميگيرند عبارتند از :
2_ حوزه مديريت و سازماندهي
ملاكهايي كه در اين حوزه مورد ارزشيابي قرار ميگيرند عبارتند از:
3_ حوزه برنامه آموزشي
در اين حوزه برنامههاي درسي و فعاليتهاي آموزشي با توجه به ملاكهاي ذيل مورد ارزشيابي قرار ميگيرند.
و... .
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
ارزيابي دروني مبتني بر هدف در گروههاي آموزشي
- كيفيت يك ارزش اصلي در آموزش عالي بوده ،ضمن ابهام خاصي كه همواره در مورد آن وجود داشته، مفاهيم متعددي براي آن متصور است كه هر يك از منظري مورد توجه قرار گرفته و هر كدام مورد استفاده خاصي نيز دارد.
- روشي كه براي ارزيابي يا ارزشيابي (evaluation) از كيفيت درآموزش عالي بكار گرفته ميشود، نيز بايد در جهت همان مفهوم از كيفيت باشد كه انتخاب كرده و به آن توجه داريم.
rahanamaarzyabi_1685603228_61485_8524_1256.zip0.07 MB |