توضیحات :
دانلود بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان دختر مقطع متوسطه 93 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.
فهرست مطالب:
فصل اول (كليات تحقيق)
مقدمه .............................................................................................................................2
بیان مسئله........................................................................................................................4
اهمیت و ضرورت پژوهش..............................................................................................5
اهداف پژوهش............................................................................................................. 7
فرضیه های پژوهش.......................................................................................................8
متغیرها .........................................................................................................................8
تعاریف عملیاتی............................................................................................................9
فصل دوم(ادبيات وپيشينه تحقيق)
مهارت چيست ؟ ............................................................................................12
تعریف مهارتهای زندگی...........................................................................................13
اهمیت مهارتهای زندگی............................................................................................14
خود آگاهی.............................................................................................................15
موارد كاربرد مهارت هاي زندگي..........................................................................18
همدلي چيست........................................................................................................20
اجزاي همدلي........................................................................................................20
هدف از ايجاد همدلي .............................................................................22
مهارتهاي مقابله اي.....................................................................................25
هوش هیجانی یا عاطفی چیست.............................................................................27
تاریخچه هوش هیجانی...............................................................................................28
اهمیت هوش هیجانی.................................................................................................37
هوش هیجانی وموفقیت شغلی ...................................................................................43
پیشینه تحقیق..............................................................................................................47
فصل سوم (روش تحقيق)
مقدمه........................................................................................................................53
روش تحقیق..............................................................................................................53
جامعه آماری.............................................................................................................53
نمونه آماری...............................................................................................................54
روش نمونه گیری......................................................................................................54
ابزار جمع آوری اطلاعات..........................................................................................55
شیوه اجرای پژوهش..................................................................................................57
روش تجزیه و تحلیل داده ها......................................................................................57
فصل چهارم(تجزيه وتحليل داد ه ها)
تجزیه و تحلیل داده ها..................................................................................................59
جدول شماره 1-4 وضعيت پاسخگويان بر حسب جنسيت..............................................61
نمودار شماره 1-4 وضعيت پاسخگويان بر حسب جنسيت..............................................61
جدول شماره 2-4 همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح هوش هیجانی دانش آموزان.....62
جدول شماره 3-4 همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح خود آگاهی دانش آموزان.......62
جدول شماره 4-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح خود مدیریتی دانش آموزان....63
جدول شماره 5-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح آگاهی اجتماعی دانش آموزان63
جدول شماره 6-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح مدیریت رابطه دانش آموزان...64
جدول شماره 7-4 :جدول مربوط به t مستقل بین میزان هوش هیجانی دانش آموزان دختر و پسر.........................................64
فصل پنجم(نتيجه گيري)
مقدمه................................................................................................................................66
بحث و نتیجه گیری...........................................................................................................66
پیشنهادات... .....................................................................................................................68
محدودیت ها....................................................................................................................70
منابع ومآخذ ....................................................................................................................71
ضمائم.............................................................................................................................76
قسمتی از متن:
چكيده:
پژوهش حاضر به بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان سر پل ذهاب در سال تحصیلی92/91 مي پردازد چرا كه هوش هيجاني داراي مؤلفه هايي است كه بسيار نزديك به مؤلفه هاي مهارت هاي زندگي مي باشند. جامعه مورد بررسي در اين تحقيق ، همان طوري كه به آن اشاره شد ، دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اند دليل انتخاب چنين جامعه اي از سوي پژوهشگر بدين علت است كه از آن جايي كه استرس ها و هيجانات زيادي در اين حیطه وجود دارد، خود دانش آموزان نيز از اين آسيب ها به خصوص آسيب هاي رواني در امان نيستند.
بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان+ پرسشنامه_1649474311_56414_8524_1183.zip0.14 MB |