توضیحات :
دانلود بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان دختر مقطع متوسطه 93 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.
فهرست مطالب:
فصل اول (كليات تحقيق)
مقدمه .............................................................................................................................2
بیان مسئله........................................................................................................................4
اهمیت و ضرورت پژوهش..............................................................................................5
اهداف پژوهش............................................................................................................. 7
فرضیه های پژوهش.......................................................................................................8
متغیرها .........................................................................................................................8
تعاریف عملیاتی............................................................................................................9
فصل دوم(ادبيات وپيشينه تحقيق)
مهارت چيست ؟ ............................................................................................12
تعریف مهارتهای زندگی...........................................................................................13
اهمیت مهارتهای زندگی............................................................................................14
خود آگاهی.............................................................................................................15
موارد كاربرد مهارت هاي زندگي..........................................................................18
همدلي چيست........................................................................................................20
اجزاي همدلي........................................................................................................20
هدف از ايجاد همدلي .............................................................................22
مهارتهاي مقابله اي.....................................................................................25
هوش هیجانی یا عاطفی چیست.............................................................................27
تاریخچه هوش هیجانی...............................................................................................28
اهمیت هوش هیجانی.................................................................................................37
هوش هیجانی وموفقیت شغلی ...................................................................................43
پیشینه تحقیق..............................................................................................................47
فصل سوم (روش تحقيق)
مقدمه........................................................................................................................53
روش تحقیق..............................................................................................................53
جامعه آماری.............................................................................................................53
نمونه آماری...............................................................................................................54
روش نمونه گیری......................................................................................................54
ابزار جمع آوری اطلاعات..........................................................................................55
شیوه اجرای پژوهش..................................................................................................57
روش تجزیه و تحلیل داده ها......................................................................................57
فصل چهارم(تجزيه وتحليل داد ه ها)
تجزیه و تحلیل داده ها..................................................................................................59
جدول شماره 1-4 وضعيت پاسخگويان بر حسب جنسيت..............................................61
نمودار شماره 1-4 وضعيت پاسخگويان بر حسب جنسيت..............................................61
جدول شماره 2-4 همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح هوش هیجانی دانش آموزان.....62
جدول شماره 3-4 همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح خود آگاهی دانش آموزان.......62
جدول شماره 4-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح خود مدیریتی دانش آموزان....63
جدول شماره 5-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح آگاهی اجتماعی دانش آموزان63
جدول شماره 6-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح مدیریت رابطه دانش آموزان...64
جدول شماره 7-4 :جدول مربوط به t مستقل بین میزان هوش هیجانی دانش آموزان دختر و پسر.........................................64
فصل پنجم(نتيجه گيري)
مقدمه................................................................................................................................66
بحث و نتیجه گیری...........................................................................................................66
پیشنهادات... .....................................................................................................................68
محدودیت ها....................................................................................................................70
منابع ومآخذ ....................................................................................................................71
ضمائم.............................................................................................................................76
قسمتی از متن:
چكيده:
پژوهش حاضر به بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان سر پل ذهاب در سال تحصیلی92/91 مي پردازد چرا كه هوش هيجاني داراي مؤلفه هايي است كه بسيار نزديك به مؤلفه هاي مهارت هاي زندگي مي باشند. جامعه مورد بررسي در اين تحقيق ، همان طوري كه به آن اشاره شد ، دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اند دليل انتخاب چنين جامعه اي از سوي پژوهشگر بدين علت است كه از آن جايي كه استرس ها و هيجانات زيادي در اين حیطه وجود دارد، خود دانش آموزان نيز از اين آسيب ها به خصوص آسيب هاي رواني در امان نيستند.
| بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان+ پرسشنامه_1649474311_56414_8524_1183.zip0.14 MB |