دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

توضیحات:

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)45صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.


بخشی از متن :


-1 مقدمه

در دهه گذشته پيشرفت تكنولوژي هاي گوناگون باعث تغيير در ارائه خدمات به وسيله سازمان ها شده است. يكي از حوزه هايي كه صنعت بانكداري را تحت تاثير خود قرار داده است، حوزه فناوري اطلاعات مي باشد (حسن زاده و همكاران 1391،57 ).توسعه و كاربري فناوري اطلاعات در حوزه هاي مختلف به ويژه در حوزه بانك داري، حاصل قابليت هاي فناوري اطلاعات است كه امروزه در دنياي كسب و كار با اقبال فراوان رو به رو شده است. انسان هزاره سوم در تلاش است با شتا بدادن به روند توسعه و كاربري فناوري اطلاعات در بخش هاي مختلف نظام اجتماعي از الگوي سنتي فاصله بگيرد و الگويي جديد، متناسب با الزامات عصر اطلاعات ايجاد كند. در اين زمينه و همانند اكثر تأمين كنندگان خدمات، نظام بانكي طي دهه هاي اخير به سرعت به سمت سرمايه گذاري بر روي فناوري هاي نوين ارائه خدمات به مشتريان؛ به عنوان راهي براي كنترل هزينه ها، جذب مشتريان جديد و تحقق انتظارات مشتريان روي آورده است (يعقوبي و شاكري 1388، 132)، بانك ها نيز دريافته اند كه تنها ارائه خدمات ، فعلي و فعاليت هاي روزمره كنوني كافي نيست. به همين منظور، روش هاي سنتي سروي سدهي به مشتريان مبدل به روش هايي شد كه به نحوي از خدمات الكترونيكي بهره مي گيرند (غفاري آشتياني و اسدي 1390، 1). اين امر باعث شده است كه بانك ها بتوانند محصولات و خدمات متمايزي را براي مشتريان خود فراهم كنند (تقوی فرد و ترابی، 1389، 137 ). تكنولوژي ارتباط بيسيم يكي از زير مجموعه هاي حوزه فناوري است كه در سال هاي گذشته پيشرفت چش مگيري داشته است و منجر به ارائه خدمت موبايل بانك شده است (حسن زاده و همکاران، 1391، 57).

فهرست برخی از مطالب :



2-1 مقدمه. 13

2-2 مبانی نظری.. 14

2-2-1 تعاریف بانکداری الکترونیک... 14

2-2-2 تحولات بانکداری الکترونیک... 15

2-2-3 مقایسه بانکداری الکترونیکی و سنتی.. 16

2-2-4 مزیت های بانکداری الکترونیک... 17

2-2-5 سرویس های بانکداری الکترونیک... 20

2-2-6 ابزارهای بانکداری الکترونیکی.. 20

2-2-7 سیستم های بانکداری الکترونیک... 22

2-2-8 بانکداری الکترونیکی در ایران. 22

2-2-9 اجزای بانکداری الکترونیک در ایران. 23

2-2-10 نقایص و موانع بانکداری الکترونیکی در ایران. 23

2-2-11تعاریف فناوری اطلاعات... 24

2-2-12 تاریخچه فناوری اطلاعات... 25

2-2-13تاریخچه فناوری اطلاعات در ایران. 26

2-2-14 تاریخچه اینترنت... 27

2-2-15زیر ساخت فناوری اطلاعات... 28

2-2-16تجارت الکترونیک... 29

2-2-16-1 زیر ساخت های تجارت الکترونیک... 29

2-2-16-2مدل های تجارت الکترونیک... 30

2-2-16-3نیازهای تجارت الکترونیک... 31

2-2-18 روش های بانکداری موبایل.. 32

2-2-19 خدمات قابل ارائه در سیستم موبایل بانک... 33

2-2-20 صنعت ارتباطات موبايل داراي 3 مرحله مي باشد: 34

2-2-21 فرآیند پرداخت سیار. 36

2-2-22 مزایای بانکداری موبایل.. 37

2-2-23 مزایای بانکینگ موبایل نسبت به بانکینگ آنلاین.. 38

2-2-24 معایب بانکداری تلفن همراه 38

2-2-25 چالش های پیش روی بانکداری با موبایل.. 39

2-2-26 راهکارهای گسترش بانکداری با موبایل.. 40

2-2-27 همراه بانک (بانکینگ موبایل) در جهان. 41

2-2-28 همراه بانک در ایران. 42

2-2-29 ویژگی های جمعیت شناختی.. 42

2-2-30 تاریخچه بانک ملی ایران. 44

2-3 پیشینه تجربی.. 47

2-3-1 مطالعات داخلی و خارجی.. 47

2-4 مدل مفهومی پژوهش 49




فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)_1624453080_50500_8524_1362.zip0.09 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت