توضیحات:
چارچوب نظری وپیشینه تحقیق تعاریف واندازه گیری رضایت مشتری ومدل کانو51صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.
بخشی از متن :
رضایت مشتري
در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و ... نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند. امروزه نقش مشتریان از حالت پیروی از تولیدکننده به هدایت سرمایه گذاران، تولید کنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری ها برمحور "مشتری" نگارش شده اند(ناظمی و همکاران، 1392،ص52).
فهرست برخی از مطالب :
رضایت مشتري
2-4-1)تعريف رضايت مشتريان از ديدگاه مختلف
2-4-2) مدل ها ي اندازه گیری رضایت مشتری
شكل2-1) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،1387 ،ص 27)
نمودار2-1) مدل كانو(ملكي و داربي ،1387،ص 28)
- مزاياي مدل كانو
- 2-4-2-2)مدل فورنل
- نمودار 2-2)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملكي و داربي ،1387،ص 29)
- 2-4-2-3) مدل سروکوال
- 2-4-3)رضایت و وفاداری
- 2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
- نمودار 2-3) رابطة رضایت و رفتار خرید (ديويس- اسرامك و سایرین،2007)
- شکل 2-2)حالت رابطة رضایت و وفاداری(اليور،1999)
- نمودار 2-4)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،1380)
- نمودار2-5) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،1383،ص50)
- 2-4-5) عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری
- نمودار2-6) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)
- نمودار2-7) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)
- نمودار2-8) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)
- نمودار2-9) اثر سازگاری و رابطة رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،2005)[1]
- 2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار
- 2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی
- 2-5-1)خدمات قبل از فروش
- 2-8)پیشینه تحقیق
- 2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
- 2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
- منابع فارسی
- ب) منابع غیر فارسی
1 Auh, Johnson,2005
چارچوب نظری وپیشینه تحقیق تعاریف واندازه گیری رضایت مشتری ومدل کانو_1624447008_50457_8524_1787.zip0.29 MB |