پیشینه و مبانی نظری وفاداری مشتری
پیشینه و مبانی نظری وفاداری  مشتری

توضیحات:

پیشینه و مبانی نظری وفاداری مشتری22صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.


بخشی از متن :

مفهوم وفاداری

در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ،تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :«تمایل شدیدی در درک و شناخت موضوع وفاداری وجود دارد ،اما پس از مطالعه این مجموعه به این نتیجه رسیدیم که هنوز هیچ توافقی در زمینه این موضوع وجود ندارد که منظور از وفاداری چیست ؟» (حاج کریمی و جلال زاده ،1387).

وفاداری یک واژه قدیمی است که تعهد عمیق به کشور ،خانواده یا دوستان را توصیف می کند و (نوری کنده ،1388) وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه ،هر دو برنده باشند. تعریف دیگری از وفاداری که می توانیم در اینجا مطرح کنیم عبارتست از : «وجود یک نوع نگرش مثبت به یک (مارک ،خدمت ،مغازه ،فروشنده ) موجود و رفتار حمایتگرانه از آن » همان طوری که مشاهده می شود در تعریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود :

فهرست برخی از مطالب :




مفهوم وفاداری

2-8-1-1 رویکرد رفتاری

2-8-1-2رویکرد نگرشی

وفاداري شناختي

وفاداري احساسي

وفاداري كنشي

وفاداري در عمل

2-8-2 وفاداری مشتری به خرده فروشی

2-8-3 نقش شکل و ویژگی های خرده فروشی در وفاداری مغازه

2-9 رابطه بین ارزش برند و وفادار ی

2-10 بازار پوشاک ایران

2-10-1تاریخچه بازار پوشاک

2-10-2 حضور نام های تجاری لوکس مد خارجی پوشاک در ایران و کرمان

2-11 بازار خاکستری در ایران

-12پیشینه تحقیق

منابع

فارسی

لاتین

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری وفاداری مشتری_1624349833_50254_8524_1826.zip0.04 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت