آخرین محصولات
پیشینه و مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p
توضیحات:
پیشینه و مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی 61صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.
بخشی از متن :
عناصر آمیخته بازاریابی 4p
بازاریابی چیست؟
انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامهریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .
بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :
- تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
- طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
- تعیین قیمت مناسب
- توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
- ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
- بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
- نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)
یک بازاریابی در بازار داخلی[1] باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .
1. Domestic Market
فهرست برخی از مطالب :
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
پیشینه و مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p_1624078817_49868_8524_1216.zip0.21 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت