پیشینه و مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p
پیشینه و مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p

توضیحات:

پیشینه و مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی 61صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.


بخشی از متن :


عناصر آمیخته بازاریابی 4p

بازاریابی چیست؟

انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه­ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .

بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :

  1. تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
  2. طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
  3. تعیین قیمت مناسب
  4. توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
  5. ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
  6. بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
  7. نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)

یک بازاریابی در بازار داخلی[1] باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .



1. Domestic Market

فهرست برخی از مطالب :

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p_1624078817_49868_8524_1216.zip0.21 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت