توضیحات:
پیشینه و مبانی نظری تحقیق صنعت بيمه 29صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.
بخشی از متن :
صنعت بيمه
گسترش شبکه فروش و خدماترساني خصوصي بيمه (نمايندگان و کارگزاران بيمه) يکي موفقيتهاي صنعت بيمه در سالهاي اخير به شمار ميرود. بر اين اساس، با افزايش تعداد شرکتهاي بيمه تا پايان سال 1391 تعداد 31 هزار نماينده بیمه، حدود 4/3 هزار نماینده تخصصی بیمه عمر و 415 کارگزاری رسمي (اعم از حقيقي و حقوقي) در بازار بيمه فعاليت ميکنند. همچنين تعداد شعب شرکتهاي بيمه نزدیک به 867 شعبه، در اين سال ميرسد که در سراسر کشور پراکنده شدهاند. بدين ترتيب با توسعه مراکز بيمه در کشور موجبات جذب نيروي کار و اشتغالزايي در صنعت بيمه بيش از پيش فراهم شده است. به طوري که تا پايان سال سال 1391 حدود 6/17 هزار نفر در شرکت هاي بيمه اشتغال داشتهاند. لازم به ذکر است که با توجه به در دسترس نبودن کل آحاد مربوط به آمار بيمه در سال 1392، صرفاً به آمار مرتبط با سال 1391 و قبل از آن اکتفا شده است.
فهرست برخی از مطالب:
2- 5- 4 اهداف بازاريابي بيمه: 5
2- 5- 5- 1 بيمههاي اجتماعي (اجباري): 6
2- 5- 5-2 بیمه های بازرگانی.. 7
2- 5- 5- 3-1 تعريف بيمههاي زندگي (عمر). 8
2- 5- 5-3 انواع بيمههاي زندگي (عمر): 8
2- 5- 7 خطاهاي رايج در فروش بيمه: 12
2- 5- 8 تاريخچه بيمه در جهان: 13
2- 5- 9 تاريخچه بيمه در ايران: 14
پیشینه و مبانی نظری تحقیق صنعت بيمه_1623738743_49277_8524_1068.zip0.03 MB |