آخرین محصولات

پاورپوینت درس ششم مطالعات اجتماعی ششم محصولات کشاورزی، از تولید تا مصرف

پاورپوینت درس پنجم مطالعات اجتماعی ششم "عوامل موثر در کشاورزی" 21 اسلاید

پاورپوینت چگونه تصمیم بگیریم؟ درس 4 مطالعات اجتماعی ششم

پاورپوینت درس سوم تصمیم گیری چیست؟ مطالعات اجتماعی ششم در 19 اسلاید

پاورپوینت درس دوم آداب دوستی مطالعات اجتماعی ششم دارای 23 اسلاید
پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p

پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p
تعداد صفحه 62 قالب ورد قابل ویرایش
بخشی از متن :
عناصر آمیخته بازاریابی 4p
بازاریابی چیست؟
انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامهریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .
بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :
- تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
- طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
- تعیین قیمت مناسب
- توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
- ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
- بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
- نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)
یک بازاریابی در بازار داخلی باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .
فهرست برخی از مطالب :
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p_1619247179_47843_8524_1215.zip0.21 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت