پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان
پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان

پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان

تعداد صفحه 27 قالب ورد قابل ویرایش

بخشی از متن :

بهبود عملکرد سازمان

در راستاي رشد و توسعه پايدار كشورها، توجه به بالندگي سازمان ها، از جمله سياست هاي مورد توجه همه مديران مي باشد. بانك ها هم از اين موضوع مستثنا نيستند. در بانكداري نوين، مؤلفه­هاي متعددي وجود دارند كه بر روند تأمین منابع مالی بانك­ها و مؤسسات مالي تأثير مي گذارند. شناسايي و تعيين ميزان تأثير و نوع ارتباط اين مؤلفه­ها با موفقيت بانك ها در تأمین منابع مالی، مقوله­اي مهم مي­باشد. امروزه شرايط و موقعيت­هاي مؤسسات مالي و بانك­ها با يكديگر يكسان نيست و ممكن است كه مؤلفه هاي تأثيرگذار بر تأمین منابع مالی حتي براي هر يك از شعب يك گروه بانكي متفاوت باشد. (اکرامی، 1390، ص13)

صنعت بانکداري، از جمله صنایع مهم و مطرح دنياست و گسترش روزافزون دانش بشري در زمينه علوم الکترونيکي سبب شده است كه این صنعت نيز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانك­ها در كشورهاي پيشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه­اي، متخصص در افزایش منابع مالي شركت­ها و جمع آوري و تبادل اطلاعات لازم براي مشتریان خود عمل مي­كنند و یکي از موتورهاي محرك اقتصادي هر كشور محسوب مي­شوند. این امر سبب شده است تا فضاي رقابتي تنگاتنگي ميان آن­ها برقرار شود. با توسعه روزافزون تکنولوژي و صنعتي شدن كشورها، مدیران بانك ها سعي بر افزایش خدمات نوین بانکداري دارند كه متمایز بودن آن نسبت به خدمات سایر رقبا ازامتياز ویژه­اي جهت جذب سپرده­هاي مشتریان برخوردار است. در كشورهاي پيشرفته بيش از 70 درصد امور بانکي استفاده كنندگان از خدمات بانکي بدون حضور در محل شعب بانك ها و با استفاده از سيستم هاي الکترونيکي صورت مي­پذیرد، لذا بانك­ها با بکارگيري فناوري مدرن صنعت بانکداري و اجرایي نمودن طرح مشتري محوري، سعي بر كاهش ضرورت مراجعه مشتریان به محل شعبه را دارند تا مشتریان بتوانند در محل كار و یا اقامت خود عمده امور بانکي را از این طریق انجام دهند (جکسون، 2010، ص8)

فهرست برخی از مطالب :

بهبود عملکرد سازمان

2-2-1 مفهوم عملکرد بانک

2-2-1-1 فناوری اطلاعات و ارتباطات

2-2-1-1-2 مهارت¬های نیروی انسانی

2-2-1-1-3 تنوع خدمات بانکی

2-2-1-1-4 کیفیت خدمات بانکی

2-2-1-1-5 رضایت مشتریان از کارکنان بانک

2-2-1-1-6 مطلوبیت محیط داخلی بانک

2-2-1-1-7 مطلوبيت محل استقرار مكاني بانك ها ومؤسسات مالي

2-2-2 استفاده از شاخص¬های CAMEL

2-2-2-1 کفایت سرمایه

2-2-2-2 کیفیت دارایی¬ها

2-2-2-3 کیفیت مدیریت

2-2-2-4 درآمدها

2-2-2-5 نقدینگی

2-2-3 مدیریت ریسک

2-2-3-1 ریسک اعتباری

2-2-3-2 ریسک نقدینگی

2-2-3-3 ریسک نرخ سود مالی

2-2-3-4 ریسک توانایی

2-2-4 بهینه گزینی

2-2-4-1 اندازه بانک

2-2-4-2 کنترل هزینه¬ها

2-2-4-3 ساختار سپرده¬ها

2-2-4-4 بهره¬وری کارکنان

2-2-4-5 اهرم مالی

2-2-4-6 توسعه درآمدهای کارمزد

2-2-4-7 رشد

2-6-1 تحقيقات انجام شده در ايران

2-6-2 تحقيقات انجام شده در خارج از ايران

منابع فارسی

منابع لاتین



فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان_1619108043_47774_8524_1396.zip0.28 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت