طرح توجیهی تولید فیلتر هوای خودرو
طرح توجیهی تولید فیلتر هوای خودرو

توضیحات :

دانلود طرح توجیهی تولید فیلتر هوای خودرو 81صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

فهرست مطالب:


عنوان شماره صفحه

خلاصه طرح :.............................................................................................................................................................. 7

فصل اول...................................................................................................................................................................... 8

کلیات........................................................................................................................................................................... 8

مقدمه :......................................................................................................................................................................... 9

نام کامل طرح و محل اجرای آن :............................................................................................................................... 9

محل اجرا :.................................................................................................................................................................. 9

مشخصات متقاضیان :................................................................................................................................................ 10

دلایل انتخاب طرح :................................................................................................................................................. 10

وضعیت و میزان اشتغالزایی :.................................................................................................................................... 11

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :............................................................................................................................... 11

نام و کد محصولات................................................................................................................................................... 11

در اشکال زیر چند نمونه از فیلترهاي هوا نشان داده شده است............................................................................ 12

دسته بندي محصول.................................................................................................................................................. 12

در حالت کلی فیلترهاي هوا به چهار گروه عمده زیر تقسیم بندي میشوند :.......................................................... 12

شماره تعرفه گمرکی................................................................................................................................................. 13

شرایط واردات محصول............................................................................................................................................ 14

بازار OEM............................................................................................................................................................... 14

بازار OES................................................................................................................................................................ 14

بازار AM................................................................................................................................................................. 15

بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول........................................................ 15

بررسی قیمتهاي داخلی............................................................................................................................................. 15

در طرح حاضر قیمت متوسط انواع فیلتر بهصورت زیر در نظر گرفته شده است :............................................... 16

بررسی قیمت هاي جهانی فیلترهوا.......................................................................................................................... 16

معرفی موارد مصرف وکاربرد.................................................................................................................................... 17

در جدول زیر جمع بندي موارد کاربرد این محصول خلاصه شده است................................................................ 18

همانطوربکه پبشتر نبز اشاره گردبد بازار قطعات خودرو که فیلتر هوا نیز در آن جاي دارد خود به گروه هاي زیر تقسیم بندي میگردد: 18

بازار OEM :........................................................................................................................................................... 19

بازار OES :............................................................................................................................................................... 19

بازار AM :................................................................................................................................................................ 19

بررسی کالاهاي جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول............................................................. 20

-1-9 کشورهاي عمده تولیدکننده و مصرف کننده محصول................................................................................... 20

-1-9-1 کشورهاي عمده مصرف کننده................................................................................................................. 20

در جدول بالا براي برآورد حجم مصرف به شیوه زیر رفتار شده است :............................................................... 21

بازار OE :................................................................................................................................................................ 21

بازار AM :................................................................................................................................................................ 21

کشورها ي عمده تولیدکننده..................................................................................................................................... 21

شرایط صادرات......................................................................................................................................................... 22

وضعیت عرضه و تقاضا............................................................................................................................................. 23

بررسی ظرفیت بهره برداري و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون.................................................................... 23

بررسی ظرفیت هاي بهره برداري............................................................................................................................. 23

با مراجعه به اطلاعات وزارت صنایع و معادن، ظرفیت بهره برداري در سطح کشور به صورت جدول زیر جمع بندي شده است: 23

بررسی روند ظرفیت نصب شده تولید فیلتر هوا در کشور...................................................................................... 24

با توجه به جدول فوق و بااستناد بر تاریخ بهره برداري از واحدهاي فعال کشور، روند ظرفیت نصب شده کشور درجدول زیر جمع بندي شده است:......................................................................................................................................................................... 24

بررسی روند تولید واقعی فیلتر هوا در کشور.......................................................................................................... 25

بررسی سطح تکنولوژي تولید در واحدهاي فعال.................................................................................................... 26

فیلترهاي مورد استفاده در انواع خودروها به گروه هاي زیر تقسیم بندي میشوند :............................................... 26

نگاهی به راندمان تولید )درصد استفاده از ظرفیت اسمی ( در واحدهاي فعال...................................................... 26

کشورها و شرکت هاي سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید........................................................................ 27

بررسی وضعیت طرحهاي جدید و طرح هاي توسعه در دست اجرا...................................................................... 27

وضعیت کل طرحهاي در حال ایجاد تولید فیلتر هوا در کشور................................................................................ 28

بررسی وضعیت طرحهایی که داراي پیشرفت بیش ازصفر هستند.......................................................................... 29

پیشبینی عرضه در بازار آینده کشور......................................................................................................................... 30

الف ( پیشبینی عرضه واحدهاي فعال....................................................................................................................... 30

ب ( پیشبینی عرضه واحدهاي در حال ایجاد........................................................................................................... 30

با توجه به جدول بالا ، ظرفیت طرحهاي در حال ایجاد که در آینده به ظرفیت نصب شده کشور اضافه خواهد شد، به صورت زیر قابل پیشبینی است :........................................................................................................................................................................ 31

بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا آخر سال 1385.................................................................... 31

بررسی روند مصرف از آغاز برنامه توسعه سوم تاکنون........................................................................................... 32

برآورد میزان مصرف درصنایع خودروسازي............................................................................................................ 32

برآورد روند مصرف در بازار خدمات پس از فروش خودرو.................................................................................. 34

بررسی روند صادرات از آغاز برنامه توسعه تا آخر سال 1385............................................................................. 34

بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم................................................................ 36

الف ( پیش بینی تقاضا در بازار خودروسازان.......................................................................................................... 36

ب ( بازار خدمات پس از فروش خودرو................................................................................................................. 36

جمع بندي پیش بینی تقاضاي بازار داخل در آینده................................................................................................. 37

با جمع بندي تقاضاي بازار خودروسازان و بازار AM پیش بینی تقاضاي بازار داخل در آینده به شرح جدول زیر آمده است : 37

جمع بندي و نتیجه گیري مطالعات بازار و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهاي جدید از نگاه توجیه پذیري بازار 37

نتیجه گیري نهایی امکان پذیري ایجاد واحدهاي جدید از نگاه توجیه پذیري بازار............................................... 38

با عنایت بر مطالعات صورت گرفته، نتیجه گیري میشود که احداث واحدهاي جدید تولید فیلتر هوا، تنها در شرایط زیر توجیه پذیر خواهد بود:.................................................................................................................................................................................. 38

بررسی اجمالی تکنولوژي و روشهاي تولید وعرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها.................... 39

نگاهی به روش تولید فیلترهاي هوا.......................................................................................................................... 39

مجموعه فیلترهاي مورد استفاده در صنعت خودرو به دو گروه عمده تقسیم میگردند :........................................ 39

روش تولید فیلترهاي پلاستیکی................................................................................................................................ 39

روش تولید فیلترهاي پلاستیکی را میتوان به صورت فرایند زیر نمایش داد :........................................................ 39

شرح هر کدام از مراحل تولید را میتوان به صورت زیر ارائه کرد :......................................................................... 40

آماده سازي مواد اولیه پلیمري (رزین (..................................................................................................................... 40

برش کاغذ به اندازه مورد نیاز.................................................................................................................................. 40

رم دهی کاغذ به شکل کنگره.................................................................................................................................... 40

فرم دهی کاغذ کنگره شده به شکل رول.................................................................................................................. 41

تزریق مواد پلیمري در قسمت فوقانی و تحتانی کاغذ کنگره و رول شده............................................................... 41

روش تولید فیلترهاي فلزي....................................................................................................................................... 42

روش تولید فیلترهاي فلزي را میتوان به صورت فرایند زیر نمایش داد :................................................................ 42

برش ورق فلزي ...................................................................................................................................................... 42

فرم دهی ورق بریده شده به وسیله قالب و تولید رول فیلتر.................................................................................... 43

جوشکاري ورق یا درزکوبی آن................................................................................................................................ 43

پانچ و فرمدهی قطعه بالا و پایین فیلتر..................................................................................................................... 43

تزریق قطعات پلاستیکی........................................................................................................................................... 43

فرم دهی کاغذ........................................................................................................................................................... 44

مونتاژ فیلتر................................................................................................................................................................ 44

نگاهی به سطح تکنولوژي مورد استفاده در تولید فیلتر هوا.................................................................................... 44

الف( فیلتر خودروهاي سبک................................................................................................................................... 45

در این گروه از فیلترسازي دو تکنولوژي مورد استفاده قرار میگیرد :..................................................................... 45

تکنولوژي تمام اتوماتیک........................................................................................................................................... 45

تکنولوژي سنتی......................................................................................................................................................... 45

ب ( فیلتر خودروهاي سنگین................................................................................................................................... 45

ج ( فیلتر خودروهاي صنعتی.................................................................................................................................... 45

تکنولوژي بالا............................................................................................................................................................ 46

تکنولوژي متوسط...................................................................................................................................................... 46

تکنولوژي پایین......................................................................................................................................................... 46

معیار مهم در تعیین سطح تکنولوژي مورد استفاده در ساخت فیلترهاي هوا را میتوان به شرح زیر دسته بندي کرد : 47

مقایسه روش تولید معمول کشورمان با دیگر کشورهاي جهان................................................................................. 47

روش هاي تولید مورد استفاده در سایر کشورها مورد مقایسه قرار گیرد نتایج زیر حاصل خواهد شد :................ 47

تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژيهاي مرسوم در تولید......................................................................................... 48

مجوز های قانونی :.................................................................................................................................................... 49

مراحل صدور جواز تاسیس :.................................................................................................................................... 49

شرايط عمومي متقاضيان ( اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي ) دريافت جواز تاسيس.......................................... 49

1- اشخاص حقيقی................................................................................................................................................ 49

2- اشخاص حقوقی............................................................................................................................................... 50

مدارك مورد نياز:...................................................................................................................................................... 50

اصلاحیه جواز تاسیس :............................................................................................................................................ 50

تعریف:...................................................................................................................................................................... 51

صدور پروانه بهره برداری :...................................................................................................................................... 51

مراحل صدور توسعه طرح :...................................................................................................................................... 52

برآورد حداقل ظرفیت اقتصادي طرح...................................................................................................................... 52

لحاظ کردن نقطه سربسر تولید................................................................................................................................. 53

لحاظ کردن حداقل سود مورد انتظار........................................................................................................................ 53

الف – ظرفیت اسمی................................................................................................................................................ 53

ب – ظرفیت عملی................................................................................................................................................... 54

فصل دوم................................................................................................................................................................... 55

روش انجام کار.......................................................................................................................................................... 55

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :............................................................................................ 56

فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :.................................................................................................. 56

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :................................................................... 57

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت جذب مشتریان................................................................................................. 58

فصل سوم.................................................................................................................................................................. 59

امور مالی طرح........................................................................................................................................................... 59

سرمایه گذاری ثابت طرح :....................................................................................................................................... 60

خرید دفتر کار :........................................................................................................................................................ 60

هزینه زمین :.............................................................................................................................................................. 60

هزینه محوطه سازی :................................................................................................................................................ 61

هزینه ساختمان سازی :............................................................................................................................................. 61

هزینه ماشین آلات و تجهیزات :............................................................................................................................... 62

هزینه تاسیسات و تجهیزات عمومی :....................................................................................................................... 63

هزینه تجهیزات آزمایشگاهی :................................................................................................................................... 63

وسایل اداري و خدماتی............................................................................................................................................ 63

ماشین آلات حمل و نقل درون/ برون کارگاهی....................................................................................................... 63

هزینه هاي قبل از بهره برداري................................................................................................................................. 64

هزینه هاي پیشبینی نشده.......................................................................................................................................... 64

هزینه سرمایه گذاری ثابت :...................................................................................................................................... 64

مواد اولیه مورد نیاز :................................................................................................................................................. 65

برآورد مواد اولیه عمده مورد نیاز سالیانه و منابع تأمین آن...................................................................................... 65

معرفی نوع و میزان مواد اولیه عمده......................................................................................................................... 65

در جدول زیر مواد اولیه عمده مصرفی در فیلترها آورده شده است....................................................................... 65

معرفی منابع تأمین مواد اولیه..................................................................................................................................... 65

برآورد قیمت هاي مواد اولیه مصرفی....................................................................................................................... 66

بررسی تحولات اساسی در روند تأمین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده................................................... 66

رزین ها..................................................................................................................................................................... 66

فولادها....................................................................................................................................................................... 67

کاغذ صافی................................................................................................................................................................ 69

پیشنهاد منطقه مناسب براي اجراي طرح.................................................................................................................. 69

انتخاب محل اجراي یک طرح تولیدي عموماً براساس معیارهاي زیر صورت می گیرد :....................................... 69

بازارهاي فروش حصول............................................................................................................................................ 69

الف ( بازار خودروسازان.......................................................................................................................................... 70

ب ( بازار خدمات پس از فروش خودرو................................................................................................................. 70

بازار تأمین مواد اولیه................................................................................................................................................. 71

احتیاجات و نیازمندي هاي دیگر طرح..................................................................................................................... 72

امکانات زیر بنایی مورد نیاز...................................................................................................................................... 72

حمایت هاي خاصدولتی........................................................................................................................................... 72

با جمع بندي مطالعات مکانیابی، محل اجراي مناسب اجراي طرح در جدول زیر آمده است............................... 73

بررسی و تعیین میزان آب ، برق ، سوخت ، امکانات مخابراتی و ارتباطی............................................................. 73

برآورد برق مورد نیاز و چگونگی تأمین آن............................................................................................................. 73

برآورد آب مورد نیاز و چگونگی تأمین آن.............................................................................................................. 74

برآورد سوخت مصرفی مورد نیاز و چگونگی تأمین آن.......................................................................................... 74

برآورد امکانات مخابراتی و ارتباطی لازم و چگونگی تأمین آن.............................................................................. 74

برآورد امکانات زیربنایی مورد نیاز........................................................................................................................... 74

نیازمندي طرح به راه را میتوان در حالت زیر مورد بررسی قرار داد :.................................................................... 75

عبور و مرور کامیونهاي حامل مواد اولیه و محصول................................................................................................. 75

عبور و مرور کارکنان................................................................................................................................................. 75

سایر امکانات مانند راهآهن، فرودگاه و بندر............................................................................................................ 75

وضعیت حمایت هاي اقتصادي و بازرگانی.............................................................................................................. 75

حمایت هاي تعرفه گمرکی و مقایسه آن با تعرفه هاي جهانی................................................................................. 75

حمایتهاي مالی........................................................................................................................................................... 76

فصل چهارم............................................................................................................................................................... 77

جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات................................................................................................................... 77

نتایج حاصله از اجرای طرح :.................................................................................................................................. 78

عوامل مزیت رقابتی که در صنعت قطعه سازي امکان ایجاد آنها وجود دارد به شرح زیر است:........................... 80


عنوان شماره صفحه

خلاصه طرح :.............................................................................................................................................................. 7

فصل اول...................................................................................................................................................................... 8

کلیات........................................................................................................................................................................... 8

مقدمه :......................................................................................................................................................................... 9

نام کامل طرح و محل اجرای آن :............................................................................................................................... 9

محل اجرا :.................................................................................................................................................................. 9

مشخصات متقاضیان :................................................................................................................................................ 10

دلایل انتخاب طرح :................................................................................................................................................. 10

وضعیت و میزان اشتغالزایی :.................................................................................................................................... 11

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :............................................................................................................................... 11

نام و کد محصولات................................................................................................................................................... 11

در اشکال زیر چند نمونه از فیلترهاي هوا نشان داده شده است............................................................................ 12

دسته بندي محصول.................................................................................................................................................. 12

در حالت کلی فیلترهاي هوا به چهار گروه عمده زیر تقسیم بندي میشوند :.......................................................... 12

شماره تعرفه گمرکی................................................................................................................................................. 13

شرایط واردات محصول............................................................................................................................................ 14

بازار OEM............................................................................................................................................................... 14

بازار OES................................................................................................................................................................ 14

بازار AM................................................................................................................................................................. 15

بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول........................................................ 15

بررسی قیمتهاي داخلی............................................................................................................................................. 15

در طرح حاضر قیمت متوسط انواع فیلتر بهصورت زیر در نظر گرفته شده است :............................................... 16

بررسی قیمت هاي جهانی فیلترهوا.......................................................................................................................... 16

معرفی موارد مصرف وکاربرد.................................................................................................................................... 17

در جدول زیر جمع بندي موارد کاربرد این محصول خلاصه شده است................................................................ 18

همانطوربکه پبشتر نبز اشاره گردبد بازار قطعات خودرو که فیلتر هوا نیز در آن جاي دارد خود به گروه هاي زیر تقسیم بندي میگردد: 18

بازار OEM :........................................................................................................................................................... 19

بازار OES :............................................................................................................................................................... 19

بازار AM :................................................................................................................................................................ 19

بررسی کالاهاي جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول............................................................. 20

-1-9 کشورهاي عمده تولیدکننده و مصرف کننده محصول................................................................................... 20

-1-9-1 کشورهاي عمده مصرف کننده................................................................................................................. 20

در جدول بالا براي برآورد حجم مصرف به شیوه زیر رفتار شده است :............................................................... 21

بازار OE :................................................................................................................................................................ 21

بازار AM :................................................................................................................................................................ 21

کشورها ي عمده تولیدکننده..................................................................................................................................... 21

شرایط صادرات......................................................................................................................................................... 22

وضعیت عرضه و تقاضا............................................................................................................................................. 23

بررسی ظرفیت بهره برداري و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون.................................................................... 23

بررسی ظرفیت هاي بهره برداري............................................................................................................................. 23

با مراجعه به اطلاعات وزارت صنایع و معادن، ظرفیت بهره برداري در سطح کشور به صورت جدول زیر جمع بندي شده است: 23

بررسی روند ظرفیت نصب شده تولید فیلتر هوا در کشور...................................................................................... 24

با توجه به جدول فوق و بااستناد بر تاریخ بهره برداري از واحدهاي فعال کشور، روند ظرفیت نصب شده کشور درجدول زیر جمع بندي شده است:......................................................................................................................................................................... 24

بررسی روند تولید واقعی فیلتر هوا در کشور.......................................................................................................... 25

بررسی سطح تکنولوژي تولید در واحدهاي فعال.................................................................................................... 26

فیلترهاي مورد استفاده در انواع خودروها به گروه هاي زیر تقسیم بندي میشوند :............................................... 26

نگاهی به راندمان تولید )درصد استفاده از ظرفیت اسمی ( در واحدهاي فعال...................................................... 26

کشورها و شرکت هاي سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید........................................................................ 27

بررسی وضعیت طرحهاي جدید و طرح هاي توسعه در دست اجرا...................................................................... 27

وضعیت کل طرحهاي در حال ایجاد تولید فیلتر هوا در کشور................................................................................ 28

بررسی وضعیت طرحهایی که داراي پیشرفت بیش ازصفر هستند.......................................................................... 29

پیشبینی عرضه در بازار آینده کشور......................................................................................................................... 30

الف ( پیشبینی عرضه واحدهاي فعال....................................................................................................................... 30

ب ( پیشبینی عرضه واحدهاي در حال ایجاد........................................................................................................... 30

با توجه به جدول بالا ، ظرفیت طرحهاي در حال ایجاد که در آینده به ظرفیت نصب شده کشور اضافه خواهد شد، به صورت زیر قابل پیشبینی است :........................................................................................................................................................................ 31

بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا آخر سال 1385.................................................................... 31

بررسی روند مصرف از آغاز برنامه توسعه سوم تاکنون........................................................................................... 32

برآورد میزان مصرف درصنایع خودروسازي............................................................................................................ 32

برآورد روند مصرف در بازار خدمات پس از فروش خودرو.................................................................................. 34

بررسی روند صادرات از آغاز برنامه توسعه تا آخر سال 1385............................................................................. 34

بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم................................................................ 36

الف ( پیش بینی تقاضا در بازار خودروسازان.......................................................................................................... 36

ب ( بازار خدمات پس از فروش خودرو................................................................................................................. 36

جمع بندي پیش بینی تقاضاي بازار داخل در آینده................................................................................................. 37

با جمع بندي تقاضاي بازار خودروسازان و بازار AM پیش بینی تقاضاي بازار داخل در آینده به شرح جدول زیر آمده است : 37

جمع بندي و نتیجه گیري مطالعات بازار و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهاي جدید از نگاه توجیه پذیري بازار 37

نتیجه گیري نهایی امکان پذیري ایجاد واحدهاي جدید از نگاه توجیه پذیري بازار............................................... 38

با عنایت بر مطالعات صورت گرفته، نتیجه گیري میشود که احداث واحدهاي جدید تولید فیلتر هوا، تنها در شرایط زیر توجیه پذیر خواهد بود:.................................................................................................................................................................................. 38

بررسی اجمالی تکنولوژي و روشهاي تولید وعرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها.................... 39

نگاهی به روش تولید فیلترهاي هوا.......................................................................................................................... 39

مجموعه فیلترهاي مورد استفاده در صنعت خودرو به دو گروه عمده تقسیم میگردند :........................................ 39

روش تولید فیلترهاي پلاستیکی................................................................................................................................ 39

روش تولید فیلترهاي پلاستیکی را میتوان به صورت فرایند زیر نمایش داد :........................................................ 39

شرح هر کدام از مراحل تولید را میتوان به صورت زیر ارائه کرد :......................................................................... 40

آماده سازي مواد اولیه پلیمري (رزین (..................................................................................................................... 40

برش کاغذ به اندازه مورد نیاز.................................................................................................................................. 40

رم دهی کاغذ به شکل کنگره.................................................................................................................................... 40

فرم دهی کاغذ کنگره شده به شکل رول.................................................................................................................. 41

تزریق مواد پلیمري در قسمت فوقانی و تحتانی کاغذ کنگره و رول شده............................................................... 41

روش تولید فیلترهاي فلزي....................................................................................................................................... 42

روش تولید فیلترهاي فلزي را میتوان به صورت فرایند زیر نمایش داد :................................................................ 42

برش ورق فلزي ...................................................................................................................................................... 42

فرم دهی ورق بریده شده به وسیله قالب و تولید رول فیلتر.................................................................................... 43

جوشکاري ورق یا درزکوبی آن................................................................................................................................ 43

پانچ و فرمدهی قطعه بالا و پایین فیلتر..................................................................................................................... 43

تزریق قطعات پلاستیکی........................................................................................................................................... 43

فرم دهی کاغذ........................................................................................................................................................... 44

مونتاژ فیلتر................................................................................................................................................................ 44

نگاهی به سطح تکنولوژي مورد استفاده در تولید فیلتر هوا.................................................................................... 44

الف( فیلتر خودروهاي سبک................................................................................................................................... 45

در این گروه از فیلترسازي دو تکنولوژي مورد استفاده قرار میگیرد :..................................................................... 45

تکنولوژي تمام اتوماتیک........................................................................................................................................... 45

تکنولوژي سنتی......................................................................................................................................................... 45

ب ( فیلتر خودروهاي سنگین................................................................................................................................... 45

ج ( فیلتر خودروهاي صنعتی.................................................................................................................................... 45

تکنولوژي بالا............................................................................................................................................................ 46

تکنولوژي متوسط...................................................................................................................................................... 46

تکنولوژي پایین......................................................................................................................................................... 46

معیار مهم در تعیین سطح تکنولوژي مورد استفاده در ساخت فیلترهاي هوا را میتوان به شرح زیر دسته بندي کرد : 47

مقایسه روش تولید معمول کشورمان با دیگر کشورهاي جهان................................................................................. 47

روش هاي تولید مورد استفاده در سایر کشورها مورد مقایسه قرار گیرد نتایج زیر حاصل خواهد شد :................ 47

تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژيهاي مرسوم در تولید......................................................................................... 48

مجوز های قانونی :.................................................................................................................................................... 49

مراحل صدور جواز تاسیس :.................................................................................................................................... 49

شرايط عمومي متقاضيان ( اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي ) دريافت جواز تاسيس.......................................... 49

1- اشخاص حقيقی................................................................................................................................................ 49

2- اشخاص حقوقی............................................................................................................................................... 50

مدارك مورد نياز:...................................................................................................................................................... 50

اصلاحیه جواز تاسیس :............................................................................................................................................ 50

تعریف:...................................................................................................................................................................... 51

صدور پروانه بهره برداری :...................................................................................................................................... 51

مراحل صدور توسعه طرح :...................................................................................................................................... 52

برآورد حداقل ظرفیت اقتصادي طرح...................................................................................................................... 52

لحاظ کردن نقطه سربسر تولید................................................................................................................................. 53

لحاظ کردن حداقل سود مورد انتظار........................................................................................................................ 53

الف – ظرفیت اسمی................................................................................................................................................ 53

ب – ظرفیت عملی................................................................................................................................................... 54

فصل دوم................................................................................................................................................................... 55

روش انجام کار.......................................................................................................................................................... 55

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :............................................................................................ 56

فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :.................................................................................................. 56

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :................................................................... 57

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت جذب مشتریان................................................................................................. 58

فصل سوم.................................................................................................................................................................. 59

امور مالی طرح........................................................................................................................................................... 59

سرمایه گذاری ثابت طرح :....................................................................................................................................... 60

خرید دفتر کار :........................................................................................................................................................ 60

هزینه زمین :.............................................................................................................................................................. 60

هزینه محوطه سازی :................................................................................................................................................ 61

هزینه ساختمان سازی :............................................................................................................................................. 61

هزینه ماشین آلات و تجهیزات :............................................................................................................................... 62

هزینه تاسیسات و تج

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

دانلود طرح توجیهی تولید فیلتر هوای خودرو_1649653725_56629_8524_1960.zip1.58 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت