پیشینه و مبانی نظری تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات
پیشینه و مبانی نظری تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات

توضیحات:

پیشینه و مبانی نظری تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات60 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.


بخشی از متن :


-1- مقدمه

فصل دوم این پژوهش به مبانی نظری و معرفی برخی از پژوهش‌هایی اختصاص دارد که قبل از انجام این پژوهش، به بررسی رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات بانک صورت گرفته است. این فصل به طور کلی از چهار بخش تشکیل شده است:

بخش اول تحت عنوان شایستگی­های رهبری می‌باشد که شامل: قدرت نفوذ ، تغییر و تحول پذیری، به کارگیری ارزش­های اخلاقی، اهمیت دادن به منابع انسانی و چشم­اندازسازی توسط مدیران پرداخته می‌شوند. بخش دوم مربوط به تجهیز منابع و وصول مطالبات بانک کشاورزی می‌باشد. در بخش سوم توضیحاتی در خصوص شیوه‌های تجهیز منابع و تنوع خدمات در بانک کشاورزی ارائه می­شود و در نهایت در بخش چهارم به معرفی برخی از پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه موضوع این پژوهش پرداخته خواهد شد.

2-2- بخش اول: شایستگی رهبری

همان گونه که مطالعات متعدد در عرصه­هاي مختلف سازمان و مدیریت نشان می­دهد، پس از طراحی و معماري راهبردي منابع انسانی در سازمان­ها، تحصیل اطمینان از وجود مهارتهاي لازم براي اجراي دقیق این چشم انداز راهبردي از اهم امور است و این امر، مستلزم احصاي شایستگی­هاي مورد نیاز سازمان، کارکنان و مدیران است. اهمیت این موضوع، زمانی مضاعف خواهد بود که به دنبال شناسایی شایستگی­هاي متولیان منابع انسانی سازمانی و به ویژه مدیران باشیم؛ چرا که کسانی که می­باید متولی استقرار نظام مدیریت مبتنی بر شایستگی باشند، اولاً خود باید داراي شایستگی­هاي لازم باشند و ثانیاً وجود شایستگی­ها در دیگر حوزه­ها، کارکنان و مدیران را رصد کنند. همچنین، با توجه به اینکه در همه حرفه­ها، استانداردهایی تعریف می­شود که شرایط ورود به آن حرفه را تعیین و تبحر مورد نیاز را گواهی می­کند، در دهه اخیر، جنبش خودکنترلی منابع انسانی رشد چشمگیري یافته و باعث تخصص گرایی در مجموعه­هایي از دانش ها و رفتارهاي مورد انتظار و پیامدهاي ویژه براي کسانی که در حوزه منابع انسانی فعالیت می­کنند، شده است؛ که می­توان به این دانش و رفتارهاي مورد انتظار، به مثابه شایستگی­هایی نگریست که مدیران منابع انسانی براي اجراي بهینه امور به آنها نیازي ضروري دارند.

فهرست برخی از مطالب:


2-1- مقدمه. 14

2-2- بخش اول: شایستگی رهبری.. 14

2-2-1- تعاریف شایستگی رهبری.. 15

2-2-2- ابعاد شایستگی رهبری.. 18

2-2-2-1- قدرت نفوذ رهبر. 19

2-2-2-1-1- نفوذ و قدرت... 19

2-2-2-1-2- تاکتیک‌های نفوذ. 20

2-2-2-2- تغییر و تحول‌پذیری.. 21

2-2-2-3- به کارگیری ارزشهای اخلاقی.. 22

2-2-2-3-1- عناصر ارزش اخلاقی.. 23

2-2-2-3-2- معیار ارزش اخلاقی.. 24

2-2-2-4- اهمیت دادن به منابع انسانی.. 24

2-2-2-5- چشم‌اندازسازی توسط مدیران.. 25

2-2-2-5-1- فرایند ایجاد چشم انداز 27

2-3- بخش دوم: تجهیز منابع و وصول مطالبات... 27

2-3-1 - تجهیز منابع.. 27

2-3-2- عوامل برون سازمانی.. 29

2-3-3- عوامل مؤثر درون سازمانی.. 30

2-3-4- عوامل خدماتی.. 31

2-3-4- 1- تنوع خدمات بانکی.. 31

2-3-4-2- کیفیت خدمات بانکی.. 33

2-3-4-2-1- ویژگی های خاص خدمات بانکی.. 34

2-3-4-3- خدمات بانکداری الکترونیک.... 34

2-3-4-4- مهارتهای تخصصی کارکنان.. 36

2-3-5- توانایی‌های فنی مورد نیاز در مشاغل بانکی.. 37

2-3-5-1- توانایی‌های ارتباطی.. 37

2-3-6- عوامل مالی.. 38

2-3-6-1- تسهیلات پرداختی.. 38

2-3-6-2- نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها 39

2-3-6-3- جوائز پرداختی به سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه. 40

2-3-7- عوامل ارتباطی و انسانی.. 41

2-3-7-1- تبلیغات و بازاریابی.. 41

2-3-7-1-1- بازاریابی در نظام بانکی.. 42

2-3-7-1-2- آمیزه بازاریابی بانکی.. 43

2-3-7-2- رفتار و نحوه‌ی برخورد کارکنان بانک با مشتریان.. 46

2-3-7-3- رعایت عدالت و عدم تبعیض در ارائه‌ی خدمات... 46

2-3-7-4- اطلاع رسانی مناسب و ارائه‌ی آموزش به مشتریان.. 47

2-3-7-5- ویژگیهای فردی مناسب کارکنان.. 47

2-3-7-6- رضایت مشتریان.. 48

2-3-7-6-1- رضایت مشتریان در بانک‌ها 48

2-3-7-6-2- وفاداری مشتریان در بانک‌ها 49

2-3-8- عوامل و شرایط فیزیکی.. 49

2-3-8-1- محل استقرار شعب بانک.... 49

2-3-8-2- تعداد شعب بانک.... 50

2-3-8-3- طراحی و زیبایی فضای داخلی و خارجی شعب... 51

2-3-8-4- امکانات فیزیکی شعب بانک.... 52

2-3-9- سپرده‌گذاری.. 53

2-3-9-1- انـواع سپـرده‌گذاری.. 53

2-3-9-2- سپرده قرض‌الحسنه جاري.. 54

2-3-9-3- سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز 54

2-3-9-4- سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه‌‌مدت... 55

2-3-9-5- سپرده‌ی سرمايه‌گذاري بلندمدت... 55

2-4- وصول مطالبات... 56

2-4-1- انواع مطالبات... 56

2-4-2- مطالبات معوق و چرایی ایجاد آنها 57

2-5- بخش سوم: شیوه‌های تجهیز منابع و تنوع خدمات در بانک کشاورزی.. 61

2-5-1- خدمات بانکداری الکترونیک ( مهرگستر) 61

2-5-2- حساب‌های بانکی در سیستم مهر گستر. 62

2-5-3- خدمات کارت مهرگستر بانک کشاورزی.. 64

2-5-4- تسهیلات بانک کشاورزی.. 64

2-5-5- صدور ضمانت نامه‌ی بانکی.. 65

2-6- بخش چهارم: پیشینه پژوهش.... 66





فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات_1623737269_49272_8524_1179.zip0.22 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت